Return Policy

საქონლის უკან დაბრუნების პირობები

ვებგვერდის მეშვეობით გაყიდული საქონლის უკან დაბრუნება ხორციელდება „მომხმარებლის უფლებების შესახებ“ საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად. მომხმარებელს უფლება აქვს, ონლაინ შეძენილი ნივთი, ყოველგვარი საფუძვლის მითითების გარეშე, დააბრუნოს 14 კალენდარული დღის განმავლობაში. აღნიშნული წესის გამოყენებით საქონლის დაბრუნება შესაძლებელია იმ შემთხვევაში, თუ ნივთს აქვს პირველადი გარეგნული სახე, ახლავს ყველა მაკომპლექტებელი აქსესუარი და ყუთი. ამასთან, არ მომხდარა მოწყობილობის გააქტიურება.

თუ შეძენილ ნივთს აღენიშნება ტექნიკური დაზიანება/ქარხნული წუნი, ნივთის დაბრუნება/შეცვლა განხორციელდება საგარანტიო მომსახურების პირობების შესაბამისად (საგარანტიო პირობების გაცნობის შესაძლებლობა მომხმარებელს ეძლევა ნივთის შეძენამდე, ელექტრონულად, ხოლო საგარანტიო წერილი გადაეცემა ნივთის შეძენისთანავე.

მომხმარებელი ვალდებულია, არ ჩაიბაროს სატრანსპორტო კომპანიისგან დაზიანებული შეფუთვით მიტანილი გზავნილი და ამ ფაქტის შესახებ დაუყოვნებლივ აცნობოს კომპანიას შემდეგ ელ. ფოსტაზე: order@istore.com.ge ან დაუკავშირდეს საინფორმაციო სამსახურს ნომერზე: (+995) 32 2 92 39 01 . გზავნილის ჩაბარების შემთხვევაში კომპანია არ არის ვალდებული განიხილოს პრეტენზიები, რომელიც ეხება ნივთის გარეგან სახეს და/ან პროდუქტის კომპლექტაციას. მომხმარებელს ევალება ყურადღებით შეამოწმოს გზავნილის შეფუთვა მანამ, სანამ ხელს მოაწერს საფოსტო აგენტის შესაბამის დოკუმენტაციას. გზავნილის შეფუთვის დაზიანების შემთხვევაში, მომხარებელს უფლება აქვს სატრანსპორტო კომპანიისგან არ ჩაიბაროს გზავნილი.

Terms of return of goods

The return of goods sold through the website is carried out in accordance with the requirements of the Law of Georgia "On Consumer Rights". The consumer has the right to return an item purchased online, without giving any reason, within 14 calendar days. Using the above rule, the goods can be returned if the item has its original appearance, is accompanied by all accessories and the box. In addition, the device has not been activated.If the purchased item has technical damage/factory defect, the item will be returned/exchanged in accordance with the warranty service terms (the customer is given the opportunity to familiarize himself with the warranty terms before purchasing the item, electronically, and the warranty letter will be sent immediately after purchasing the item. The customer is obliged not to accept the shipment delivered by the transport company with damaged packaging and to immediately notify the company about this fact by e-mail: order@istore.com.ge or by contacting the information service at: (+995) 32 2 92 39 01. In case of delivery of the shipment, the company is not obliged to consider claims regarding the external appearance of the item and/or the product's completeness. The customer is obliged to carefully check the packaging of the shipment before signing the relevant documentation of the postal agent. In case of damage to the packaging of the shipment, the customer has the right not to accept the shipment from the transport company. Deliver the message.

Условия возврата товара

Возврат товаров, проданных через сайт, осуществляется в соответствии с требованиями Закона Грузии «О правах потребителей». Потребитель имеет право вернуть товар, приобретенный онлайн, в течение 14 календарных дней без объяснения причин. Используя это правило, товар можно вернуть, если он сохранил свой первоначальный внешний вид, имеет все необходимые аксессуары и коробку. Однако устройство не было активировано.

Если приобретенный товар имеет технические повреждения/заводской брак, товар будет возвращен/заменен в соответствии с условиями гарантийного обслуживания (покупателю предоставляется возможность ознакомиться с условиями гарантии до покупки товара в электронном виде, а также гарантийным письмом). будет доставлен сразу после покупки товара.

Заказчик обязан не принимать от транспортной компании груз, доставленный с поврежденной упаковкой, и немедленно уведомить компанию об этом факте по электронной почте. Электронная почта: order@istore.com.ge или свяжитесь с информационной службой по телефону: (+995) 32 2 92 39 01. В случае доставки груза компания не обязана рассматривать претензии относительно внешнего вида товара и/или упаковки товара. Клиент обязан тщательно осмотреть упаковку отправления, прежде чем подписывать соответствующую документацию у почтового агента. В случае повреждения упаковки груза заказчик имеет право не принимать груз от транспортной компании.