Delivery Service
საქონლის მიწოდების ვადა
კომპანია ვალდებულია მომხმარებელს დაყოვნების გარეშე მიაწოდოს საქონელი, ხელშეკრულების დადებიდან არაუგვიანეს 10 სამუშაო დღისა თუ ხელშეკრულებით ან მომხარებელთან შეთანხმებით სხვა რამ არ არის გათვალისწინებული.
იმ შემთხვევაში, თუ კომპანიამ აღებული ვალდებულება დადგენილ ვადაში არ შეასრულა, ვადის გასვლის შემდეგ, ვალდებულების შეუსრულებლობის შემთხვევაში, მომხმარებელს უფლება აქვს, უარი თქვას ხელშეკრულებაზე.
საქონლის მიწოდების ვალდებულება
კომპანია ვალდებულია გადასცეს მომხმარებელს ხელშეკრულებით გათვალისწინებული პირობების შესაბამისი საქონელი.
საქონელი უნდა შეესაბამოდეს კომპანიის მიერ მომხმარებლისთვის მიწოდებულ აღწერას და თვისებებს რომლებიც მომხმარებლისთვის იქნა წარდგენილი
საქონელი ხელშეკრულებით გათვალსიწნებული პირობების შესაბამისად მიიჩნევა ვარგისიანად, თუ იგი ვარგისია იმ მიზნით სარგებლობისთვის, რომლისთვისაც იგი ჩვეულებრივ გამოიყენება.
კომპანიის
მიერ საქონლის არასწორად აწყობის შედეგად
წარმოქმნილი ნაკლი უთანაბრდება საქონლის ხელშეკრულებით გათვალისწინებულ პირობებთან
შეუსაბამობას, ნაკლს
და პასუხისმგებლობა დაეკისრება კომპანიას.
Delivery period
The company is obliged to deliver the goods to
the customer without delay, no later than 10 working days from the conclusion
of the contract, unless otherwise provided for by the contract or agreement
with the customer.
In the event that the company has not fulfilled its obligation within the established period, after the expiration of the period, in the event of non-fulfillment of the obligation, the customer has the right to refuse the contract.
Obligation
to deliver goods
The
Company is obliged to transfer to the Customer the goods corresponding to the
conditions provided for in the contract.
The
goods must correspond to the description provided by the Company to the
Customer and the properties that were presented to the Customer.
The
goods are considered suitable in accordance with the conditions provided for in
the contract if they are suitable for the purpose for which they are usually
used.
Defects
arising from incorrect assembly of the goods by the Company are equivalent to
non-compliance of the goods with the conditions provided for in the contract, a
defect and the Company shall be liable.
Срок поставки товара
Предприятие обязано доставить товар покупателю без промедления, не позднее 10 рабочих дней с момента заключения договора, если иное не предусмотрено договором или соглашением с покупателем.
В случае неисполнения Компанией своих обязательств в установленный срок, по истечении срока, в случае неисполнения обязательства, заказчик вправе отказаться от договора.
Права потребителей при доставке товара
В
случае обнаружения недостатков в поставленном товаре потребитель вправе
потребовать от предприятия устранения недостатков в разумный срок и
безвозмездного ремонта или замены товара, за исключением случаев, когда ремонт
товара невозможен ввиду его характеристики.
Бесплатный
ремонт или замена товара означает, что компания берет на себя все расходы,
необходимые для обеспечения соответствия товара условиям, предусмотренным в
договоре.
Потребитель
имеет право потребовать уменьшения цены товара или расторгнуть договор, если
товар не может быть отремонтирован или заменен в разумный срок;
В
случае поставки товара ненадлежащего качества потребитель вправе потребовать от
компании устранения недостатка (бесплатного ремонта или замены товара, снижения
цены) либо расторжения договора.